Friday, December 4, 2009


Fredagsmys framför Idol med scones och te- det kunde varit värre :) Idag blev det veckans vilodag från gymmet, konstigt att kroppen vänjer sig så snabbt och att man nästan får myror i byxorna av att ligga inne. Men imorgon är det full fart igen, 2 timmars jobb/träning på Friskis, dessutom har den nya leveransen av proteinpulver anlänt.

No comments: