Elin tipsade om Maxis egna knäckebröd. Efter att ha testat undrar jag hur jag klara mig utan i så många år? Godast på länge!
I eftermiddag blir det organisation b i tre timmar. shysst planerat att ha lektioner som slutar efter kl 18..
I övrigt kan jag knappt bärga mig till jag får åka hem till familjen och bara umgås. Jag är en sällskapsmänniska. I Skottland brukade jag t.om gå ned till allrummet och lägga mig och sova på eftermiddagarna istället för att sova på mitt eget rum (där jag hade TVÅ sängar att välja på haha,hade smörat för chefen så jag fick ett dubbelrum helt för mig själv m. fönster åt båda håll.) Iaf. jag gillar att somna till prat och höra folk susa förbi. Ensam lär man ju vara flera miljoner år efter döden i vilket fall.
No comments:
Post a Comment