Monday, November 2, 2009

"jag och andra har studerat din blogg. Det gemensama resultatet är att du snarast måste söka hjälp. Du är elak, har ingen EQ skriver du, men du har ingen IQ heller. Sådana som dig borde man inte släppa in på universitetet. Hur kan du kalla någon du ska hjälpa för elefant. Blev du utnyttjad som liten eller har du tagit antidepressiva piller, då blir man störd."

>Svar: elefant har jag så vitt jag vet aldrig kallat någon haha! inte heller tar jag antidepressiva och min barndom var nog ganska normal. min iq är nog precis som den ska vara och dessutom verkar min låga eq gå om dig med hästlängder, då jag nog aldrig vräkt ur mig något så löjligt/omoget/omänskligt. dessutom visar det på din låga iq om du inte kan ta saker för vad det är. du kanske har problem med att sålla vad som inte är viktigt och vad som är det? get a life princess. om det är något mer du behöver hjälp med att hänvisar jag till BRIS: tlf 0200-230 230

No comments:

Blog Archive