Thursday, October 15, 2009


Riktigt irriterande dag. inte en dålig dag, bara väldigt irriterande. Redigerade vår text till vårt arbete i dryga halvtimmen bara för att lyckas spara den på någon konstig fil jag inte kunde hitta. Frågade då en av mina "kollegor" om han kunde åta sig att leta upp den men nëj det gick inte, fastän han inte hjälpt till under redigeringen. Blir så sur på sånt. så ikväll blir det bara att redigera exakt samma text ännu en gång. hurra för livet!

Var även lite elak mot denne man så jag borde nog be om ursäkt för det är dumt att vara dum..helt glömt bort att äta idag. aldrig hänt innan så det känns lite revulotionerande att veta att man faktiskt klarar sig utan att konstant sätta i sig mat.


Mina goda tankar skänker jag därför idag till barnen i Afrika och de onda mot imigranter från Norrland.


No comments:

Blog Archive