
På gymet idag sprang det runt en liten fjortis tant med världens svullnaste silicon-whatever läppar.Kunde inte sluta stirra. Varför vill någon se ut på detta sättet? På riktigt? För det första är det fult och för det andra är det fult.
Hon såg ut som en gammal rynkig anka.
Att acceptera livet så som det ser ut is the key. vacker är den som inte försökt.
Brukar ni också få pippi på vissa saker ibland? Denna veckan är det grön sparris. Det är så djävulskt gott. Fruktsoppa från Varma koppen likaså.
Till jul vill jag vara utklädd till en fluga. Har kollat in värsta tunga outfiten. Kostar massor men tänk känslan att sitta där och svulla prinskorv i en stor flugdräkt medan familjen försöker dölja hur genereade de känner sig då farmor stirrar ilsket medan jagsjälv sitter inne i min fluga och ler stort. För ni förstår mig inte
No comments:
Post a Comment