Thursday, November 20, 2008

I want to break free


Har fått pippi på Queen. Dagens must have helt klart

Annars finns det en del som surrar i mitt huvud. Nästan varje dag och jag har fortfarande inte klart för mig om jag gjorde fel eller bara lite fel i frågan. Med andra ord har jag inte tänkt så mycket kul alls idag..fast jag börjar få cravings på att göra något kul snart..typ klä ut sig till fluga eller måla om någon stackares cykel. eller göra lingonsylt av alla höstlöv som bara ligger och skräpar.

Träningen har gått neråt nu den här veckan. Tränat har jag..men det där lilla extra har inte velat infinna sig.
Fick tillslut tag på vristband så jag inte traschar handleden på boxningen i framtiden. Det känns skönt att veta att min handled mår bra. Då blir jag också glad.

Och min favoritkopp har fått en fästman. Hon såg så olycklig ut där i skåpet så nu tog jag tag i saken. Jag köpte hennes kärlek för pengar. men det var det värt. 49 pix for some lööving. Inte helt fel.

No comments: