Wednesday, October 1, 2008

Det finns bara upp!


2 dagar i underjorden men nu är jag uppe igen. Var på ett härligt boxingpass nu ikväll och fick verkligen köra sönder mig totalt. Känns så bra efteråt!
Känner även att jag har mer energi än sist för ca två veckor sedan, jag inbillar mig att det är för att jag inte druckit på säkert en månad vilket redan givit (skrev gett först, men kom på att Matilda nog läser min blogg) resultat. kul!
Imorgon har vi labb på Word och Outlook express. Fick ganska mycket gjort nu i eftermiddags ihop med Ambika så nu har jag kunnat stressa ner lite känner jag.
Sedan har vi en uppgift till fredag som jagkänner mig ganska entusiastisk över, fastän jag knappt börjat. Men jag gillar att syssla med rak information och siffror. Inget bök säger jag bara!
I helgen blir det nog lugnt, ännu en vit helg i välmåendets tecken, kanske hinner med ett gym-pass på lördag morgon med (så kan man vräka i sig sen på kvällen som belöning :)

Ännu en Beautiful South skiva på väg till min ägo.
Känner på mig att den kommer att förgylla min höst sen i tentatider.

Rock On

No comments: