Thursday, October 16, 2008

CD, träning och blaj blaj


Känns som att det börjar ta sig. Speciellt axlarna är klart stabilare än de varit på minst ett år nu. Känns bra att komma iordning och form igen. yoga och gym imorgon woop woop

Imorgon blir det intervju med Postengrabbarna.

Min nya Beautiful South skiva kom tillslut igår. Fi fan vad bra!


vaknade igår morse efter en knarkig dröm, satte mig på sängkanten i flera minuter och slet mitt hår funderandes över varför den där kocken valde att bli diskplockare?
Tillslut ser man ju sig själv sitta där och dregla och inser att man måste nog ta tag i denna dagen också.

No comments: