Start på ny kurs idag. Spännande med förhoppningsvis en nypa dramatik vid försök av utkast med liten Tysk.
Känner mig väldigt utländsk idag, läser Snabba chash, turrespråket sätter sig på hjärnan.ni vet.flexibelt språk.
Picknick på Stensö igår, oerhört trevligt, sol i ansiktet. :)
Har utslitna fötter men energin är tillbaka så i veckan ska jag se till att träna på ordentligt. förhoppningsvis kommer lite träningsmotivation på posten vilken dag som helst nu, i form av nya Better bodies träningskläder. sånt gillar vi
No comments:
Post a Comment