Thursday, April 22, 2010

Ica is the shit


Mitt ica-kort avmagnitiserades för flera månader sedan, om inte redan förra året. jag har tänkt varje dag att jag ska ringa kundtjänst o bara be om ett nytt. ingen big deal egentligen, eller hur? I ett halvårs tid har jag därför generat bett kassörskan att knappa in det manuellt (efter att jag dragit det i magnetskåran tre ggr trots insikten om att den är död och begraven o aldrig i helvete någonsin kommer vakna till liv) Det hela har gått så långt att jag idag fick ett brev hemskickat från Ica där de skrev att "vi ser att du haft problem med ditt kort i våra butiker, varsågod, här får du ett nytt"
Företaget Ica har med andra ord lyckats med något jag själv inte orkat ta tag i på flera månader,trots att jag (och kassörskan) stör mig på det varje gång jag handlar...sisådär 4 ggr/vecka. Ica har blivit min nya mor. det känns tryggt och pålitligt på nåt sätt..och hon bakar bröd oftare än vilken bullmamma som helst.
Ica is the shit

No comments:

Blog Archive