Saturday, April 12, 2008

sorry its been a while

nu ar jag alltsa temporart tilbaka pa bloggfronten. har hander sa mycket att det knappt gar beskriva. tar ages!
hemlangtan har jag inte direkt. annu. vi hade vikingafest haromveckan. ace! jag tvingade min goda kollega Steven att vara svensk viking med mig. sen blev vi nog lite paverkade av den goda malten och kastade bade hjalm och skold in i elden. damn, skoldarna var riktigt riktigt valgjorda

Forra veckan var en underbar vecka. en person jag vantat pa under flera ar dok antligen upp pa tagstationen. tva riktigt bra dagar spenderades bort fran bubblan har.

Min korridor ar full av blod efter ett slagsmal som utbrot harom natten (utlostes tydligen pga. av en pizzabit...) en av seniorerna kom ut fran varat rum och skulle avstyra braket och blev skallad i ansiktet. killar ar sa otroligt ocivilicerade att det ar laskigt
att sla tjejer. hur lagt kan man sjunka?

Forra veckan vann jag 20 pound for manadens basta arbetare inom alla departments har. det kandes bra, jag vet att jag slitigt som ett as medan de andra sprallar runt.

Att leva sa som jag gor klarar man inte mer an nagra ar. skulle jag bo har skulle jag nog inte klara mig langre an till min 30 ars dag. hogst. Livet blir sa mycket mer intensivt bade vad galler karleksaffarer och drickande. personligen har jag lagt bada att sidan nu. det ar inte vart allt lidande som kommer efterat.
och ja, alkoholisten ar inte kvar,inte som pojkvan hursomhelst.

blev en valdigt random uppdatering men ni far ta det for det det ar. har inte mkt tid att lagga ner pa bloggande.

Rock On!


Lee

No comments: