Jag som alltid varit frisk som en nötkärna har fått en dum infektion, lagom roligt att den kom passande inför årets ÅFF-fest.
Natta och jag upptäckte tidigt att killarnas toalettkö var waaay kortare än tjejernas så givetvis tog vi den istället. Sista gången hade jag lagom tur för toaletten hade gått sönder och sprutade kissvatten på hela mina ben. Lagom fräscht.
Häromdagen när jag skulle till hudkliniken för mina eksem råkade jag gå fel och texten på dörrarna framför mig löd :sköljrum dam samt sköljrum herr och en kvinna kom fram och berättade att jag troligtvis gått fel. (som om jag inte själv kunnat räkna ut det)
Hursomhelst visade jag mamma vart jag gått och hon börjar skratta
- Va, gick du till tillnyktringsenheten?!
Meh fan
Hemvägen igår tog mig två timmar och det var totalt iskallt ute. Skönt värre.
Stal någon skylt med texten POLIS på och tog med den hem(men snälla,fråga inte). får dumpa den någonstans senare. Skrammelskylt och blåbärssylt
Catch ya later
No comments:
Post a Comment